Hoera! 3000 FB-fans! ^ Give away! ^

Gisteren verwelkomde ik mijn 3000ste fan op Facebook!

Toeters, slingers, Zwan-worstjes op prikkers!
En! Een give away!

Omdat Facebook lastig doet over wedstrijden en een hele lijst met regels heeft opgesteld en ik lijsten met regels veel te lastig vind om te lezen, organiseer ik de give away hier.

Wat: ik geef 3 x dit pakket (foto) weg.
Inhoud: 1 postkaart ‘Altijd proberen de strengheid te omzeilen’, 1 wenskaart met vogel, 1 button ‘Pakjes zijn echt mijn ding’ en 1 op naam gesigneerde ‘Kopstoot’.
Oh nee ik ga er zeker iets schaamtelijks voor moeten doen: Nee! Laat hier gewoon een bericht achter en ik ben content. Uit de berichten kies ik met mijn onschuldige pollewieterkes 3 winnaars. (Teneinde hangende mondhoeken/vroegtijdige veroudering te voorkomen mogen de achtergelaten berichtjes wél origineel zijn).
Zeg mij liever eens wanneer de winnaars bekend gemaakt worden, jong: Maandag 21 januari!

Schermafbeelding 2013-01-14 om 21.19.46

Duimpje omhoog! Keeltjes smeren! Stoelen aan de kant! (Onlangs vertelde iemand me dat de copywriter van de Swingpaleiszinnetjes de vader van een vriendin van hem is. Amagad! Die mens bestaat!) Anyway: posten maar!

123 reacties
  1. Auwmagawd, ik onthoud vooral dat er dus ooit een vacature werd uitgeschreven voor Swingpaleiscopywriter. HAAL DE BUREN! STOELEN AAN DE KANT! LOSGEHEN! (Maar bestond er ook een Swingpaleis-grafische vormgever? Want dat was met peetjes en visuals en al.)
    PS: Natuurlijk ben ik ook erg blij met de wedstrijd :)

  2. ppelgrims zei:

    Hoera! Gratis! Moet ge eigenlijk op zijn minst geen fan zijn?

  3. Daphne zei:

    Driewerf hoerakes 3000 fans! Dat mogen er anders nog eens zoveel worden hé zeg!

  4. sofie zei:

    Ik win graag dingen!

  5. Lien zei:

    Ben ik de eerste? Waaw, ik ben de eerste, leuk. Beste Eva, wat zou ik graag zo’n pakketje winnen!
    Groetjes.

  6. Dorien zei:

    Niet zo origineel maar wel heel gemeend: “Pakjes zijn écht mijn ding” (eerlijk waar, ik ben er erg goed in maar kan er niet zo vaak op oefenen)
    (Tot slot: kies mij!)

    (Tot slot2: ik hou van jou, als dat helpt)

  7. Lien zei:

    Ik was helemaal niet de eerste, verdorie.

  8. Annelies zei:

    Je kleurt mijn blok. En daarnaast ook nog een heleboel andere levensperiodes. Bedankt daarvoor!

  9. Flamingo’s kunnen enkel eten als ze hun hoofd ondersteboven houden.
    En baby koala’s eten de kak op van hun moeders, da’s een beetje vies ….

  10. peter vreeken zei:

    Oprechte felicitaties van een Nederlandse fan van u met uw 3000e Fb-fan.
    Hartelijke groeten uit Hilversum.

  11. eva zei:

    voor mij graag zo een pakketje met extra neushorens aub

  12. Nele Lambrichts zei:

    De eersten zullen de laatsten zijn! Ha nee, wacht, eerst west, thuis best! Want wat baten kaars en bril, als den eerste niet zienen wil.
    Neen neen, doet gij die originaliteit maar. Dan zal ik wel toffe postkaartjes versturen, preferabel met vogels erop. Ik ben geen slechte verliezer, maar winnen gaat me ook goed af.
    Hiep hoi voor 3000 fans, proficiat!

  13. Ik vind zwanworstjes niet lekker. Mooi, dat wel. Koddig ook. Maar niet lekker. Spijtig.

  14. Tineke Thielman zei:

    Hoera, het sneeuwt !

  15. L. zei:

    Braaf kindje, echt waar.

    Liefs van jouw button die nu bij mij logeert.

  16. Brechje zei:

    Jaa! Als kersverse Amsterdamse fan zal ik je bekend maken aan al mijn vrienden. Maar dat zal ik sowieso wel doen hoor <3!

  17. Cindy zei:

    Joepie op naar de volgende 3000 fans! Feestgedruis, belgerinkel en toeters!
    Zo’n leuk & kleurrijk pakketje van iemand die me inspireert zou wél een heel erg fijne troost zijn tijdens een grijze examenperiode :)

    HOPHOPHOP!

  18. Zoë Janssen zei:

    Joehoe!

  19. Goedele zei:

    Hoera! Pakjes zijn ECHT mijn ding! En gratis pakjes van Eva Mouton omdat je haar onlangs ontdekt hebt (oké dit klinkt een beetje gek), zijn helemaal mijn ding :)!

  20. Jaa, hoera! Meedoen met give-aways is mijn favoriete examenbezigheid! :)

  21. Jana Maggen zei:

    Zwan-worstjes op prikkers zijn het beste. Ooit.

  22. Griet zei:

    Ik win grager dingen!

  23. Sofie Mets zei:

    ha! ik droeg vandaag mijn ‘pakjes zijn echt mijn ding’-button, om aan m’n docenten duidelijk te maken dat die pakjes ook in de vorm van goeie punten mogen komen :) kheb er ook nog een op m’n pennenzak hangen. kwestie van écht duidelijk te zijn. misschien heb ik er nog wel een nodig. om aan m’n examen te hangen. of zo. ‘k zou ze ook altijd een kaartje kunnen sturen, de strengheid omzeilen is EXACT wat ze moeten doen. en 21 januari… laat dat nu net de dag voor mijn laatste examen zijn. ‘t is bijna verplicht om die dag op te fleuren met goed nieuws van Eva Mouton! toedels noedels x Sofie

  24. Dus: als je een kat in de lucht gooit, komt die op haar poten terecht!
    Dus: als een boterham met confituur op de grond laat vallen valt deze altijd met de besmeerde kant naar beneden!
    Dus: als je een boterham met confituur op de rug van een kat plak en gooit die in de lucht heb je anti-zwaartekracht = pure fysica, algemene kennis…!

    Nu wat als de kat de boterham opeet en je gooit de kat dan in de lucht…

    -Supermasiveblackhole-

    :) hope you like it :)

  25. Annelies Demuyt zei:

    Drie, twee, één: start.
    Eva, Muze (ja, met grote Z) der schrijfgerief en bruinharig beest der letteren.
    Een uitblinkende reden vinden waarom net ik één van de drie gelukkigen zou ‘moeten’ zijn, is net als het beantwoorden van de vraag: ‘Waarom zijn de bananen krom?’. Ik ken er het antwoord niet op
    Al kan ik natuurlijk wel met overtreffende trap van vergelijking zeggen dat ik dit het allermegameestgraagstliefst zou willen hebben van al uw bewonderaars. Zo graag dat ik er zelfs een nummer over zou schrijven met de naam: ‘Please, please, please, let me get what I want’. (dat deze titel reeds door The Smiths werd gebruikt is een klein detail).
    Te weten hoe blij ik ermee zou zijn (blij als in: een gat in de lucht springen -tot aan de stratosfeer toe-), gun ik het eigenlijk iedereen, inclusief u zelf.
    En ik leefde nog lang en gelukkig: einde.

  26. Ik hoop dat uw onschuldige pollewieterkes mij eruit pikken. Indien niet: geen probleem, die gesigneerde kopstoot wil ik toch, desnoods voor grof geld :) I’ll be in touch!

  27. Serena zei:

    Een pakje sneeuw en een pakje Eva, winter = l e u k :) !

  28. Mieke v zei:

    Is dat een simpele duif op dat kaartje? Anders ken ik wel iemand om het naar op te sturen.

  29. Jakob Vanackere zei:

    Nou dit ik wel winnen! (anders kans op kopstoot)

  30. Oh maar hiervoor stuur ik zelf heel graag een gele postkaart!
    Dit zou erop staan:

    Gegroet Eva Mouton
    Graag deel ik mee aan uw wedstrijd. Het antwoord op uw wedstrijdvraag is: Féééélicéééééé!
    Vriendelijke groetjes en nog een prettig nieuwjaar enzo
    Daag
    Lieselot Boens

  31. eeeff zei:

    Ik ben het kotsbeu -want braakbeu klinkt niet- dat ik niets win.

  32. Barbara zei:

    ikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwilikwil!!

  33. Linde zei:

    Hiep hiep hoera voor Eva en haar leuke ontwerpen!:-)

  34. Elspeth zei:

    yes, geen schaamtelijke dingen doen, ‘k vind het nu al tof :)

  35. Snorkel zei:

    Maar zo een mooie vogel !!!!!!

  36. Jurgen zei:

    Omdat jij de grappigste, prachtigste, knapste, euh dinges bent!
    En je kan ook goe tekenen enzo.
    Met uw potlood en da ander spel…
    ;-)

  37. Judith Prinsen zei:

    Dat ziet er uit als een leuk pakketje en de winnaar kies je op een nog mooiere dag! Mijn 27ste verjaardag. Het zou een leuk cadeautje kunnen zijn!
    En ga vooral zo door met je hersenkronkels op papier uiten!

  38. Melanie zei:

    Ik zie vooral uit naar de theatervoorstelling! Want Styrofoam is mijn grote idool :D (misschien helpt omgekeerde psychologie…)

  39. Tarquin zei:

    Ik win echt nooit bij zo’n dingen!

  40. Sara Van Ranst zei:

    Beste Eva Mouton,

    Wedstrijden winnen doe ik nooit.
    Maar dan denk ik: ‘ooit…’

    Ooit win ik een wedstrijd,
    met als prijs: Koeienschijt!

    Hm, of misschien liever een postkaart, wenskaart, button en gesigneerde ‘Kopstoot’…
    Als ik nu niet win, ben ik echt een idioot…

    Liefste Eva, Lees hier even mijn kleine gedicht,
    en ik schenk je een straaltje zonlicht!

    Sara

  41. Tess zei:

    Liefste Eva
    jij gekke vra.
    Vol gekke hersenspinsels
    en heldhaftige verzinsels.
    Je doet me altijd grinniken
    dus wil ik best eens hinniken
    om een pakketje van jou te ontvangen
    daarom zonder schaamrood op mijn wangen
    zeg ik
    zonder kik
    stuur dat pakketje maar op naar mij
    graag met een glimlach erbij
    en een heel klein beetje liefde
    aangezien iemand me daar onlangs van ontriefde,
    wat tijdens deze koude dagen,
    is dat haast om problemen vragen.
    Dus ik vind wel dat ik het verdien
    en had ik je creaties graag in mijn brievenbus gezien.
    Tot zover mijn verklaring
    hou ze maar stevig in bewaring.
    U bent geweldig
    wat ik je zeg.
    :)

  42. Michiel van Boxel zei:

    Proficiat! Mijn leerkracht Grieks zal ook content zijn dat ze een Kopstoot kan winnen. :D

  43. Cathelijne zei:

    O la PoLa! Ik wil dees wel SUPER graag winnen!
    groetjes,Cathelije

  44. Euhm…. Dinges.

    EN AL.

  45. Suzan zei:

    Beste Eva,

    Ooit werd er op facebook gepost dat er twee meisjes een maand te vroeg waren op uw tentoonstelling te Gent.
    Mijn zus stuurde een ruim halfjaar later die post naar mij door.
    Ik moest hard lachen.
    Wij waren die mensen.

    Groetjes en proficiat met de 3000ste verdiende fan.

  46. Julie zei:

    Duizendmiljardmiljoen danku’s voor het standaard gniffelmomentje op zaterdagochtend!

  47. jos zei:

    soep

    Eens soep geworden ziet men donkergroene brij
    Dit eens zo zoutig amfibie is nu vadsige gelei

    opgediend in schotels vervaardigd van wat klei,
    inspireert dit wezen mij tot deze dichterij

  48. Omdat ik bijna jarig ben en de hele dag met de button ga rondlopen als subtiele hint.
    Omdat ik al fan was toen je nog in het Zwarte Huis woonde. (nèènènènèènè aan de anderen)
    Omdat ass-kissing altijd plezant is. Zeker als het een badonk-a-donkass is zoals dat van u.

  49. Joris zei:

    Ik had graag iets schaamteleiks (!) gedaan gedaan voor 3000 fans,
    alvast bedankt!

  50. Babette zei:

    Ik hield wel van hem, toch waren mijn gedachten bij een ander. Ik verdien een kopstoot.

  51. Hanna Vandercammen zei:

    Een dochter van Lieve met onschuldige pollewieterkes? No way!

  52. Marieke zei:

    Joepiejeej!

  53. K zei:

    Ik woonde ooit in een huis waar voor mij Flip Kowlier woonde. Ik las dus boekjes op zijn wc. Jammer dat er toen nog niks van jou te vinden was om de stapel onder het toiletpapier verder mee op te bouwen!

  54. lies zei:

    Ok, ik doe mee – maar voor mij een chippeke in plaats van een zwanworstje – merci!

  55. Wiebe zei:

    Eva: ik hou van je.

  56. Ruth zei:

    Die postkaart zou van pas komen voor mijn 2013-project: elke dag een postkaart sturen (ik sta nog maar 1 week achter op 14 januari, i am the queen of procrastination) -> alle motivatie (lees: mooi postkaart) is welkom :)

  57. Nadia zei:

    Laat mij erbij zijn please, ik win bijna nooit iets…

  58. Caresse zei:

    Ik ga niet zeggen dat ik nooit met zoiets win, want dat zou van mij een doemdenker maken,
    wat wél waar is is dat ik tot nu toe nog nooit met zoiets gewonnen heb.
    Laat het de eerste keer zijn!

    Hoera!

  59. Tine zei:

    Jawadde. Daar moet ik toch eens mijn kans op wagen. Hop.

  60. Eva zei:

    Naamgenoot ;)

  61. juf Liesbeth zei:

    Awel ik wil dat winnen zodat Daphne het niet kan winnen maar dan kan ik het haar cadeau doen :-p (nu maar hopen dat ze het niet leest hé ondertussen!!!!

  62. Kathlien Verlodt zei:

    Dju seg. Zo veel reacties.
    Zo zo zo veel.
    En lezen, en lezen. Like en lezen.
    En dat na een hele dag lezen. En werken!

    Man, i got more issues than Vogue!

    Een positievere noot dan maar: Joepie! Gratis! Winnen!

    Winnen? Euh?

    PLIES?

  63. Rot Joch zei:

    Omdat ik beloof mijn leven te beteren als ik win!

  64. Lise Daes zei:

    Pakjes zijn écht mijn ding.

  65. Ruth zei:

    Mijn naam is niet roos maar amai het schilfert hier nogal boven Gent! Had ik maar een kopstoot om te lezen wanneer ik helemaal ingesneeuwd zit in mijn hol in de holstraat.

  66. Eva Van Den Noortgate zei:

    Hoera hoera!
    Omdat pakjes ECHT mijn ding zijn! Omdat ik over 2 weken jarig ben en dus ECHT wel leuke pakjes verdien! Omdat dit pakje ECHT al een heeeeeeeel mooi pakje zou zijn! Omdat naamgenoten solidair moeten zijn met elkaar, door ECHT dik en ECHT dun!
    En omdat ik ECHT fan van je ben! En omdat ik je ECHT hard verdedigd heb, toen mijn mama DS Weekblad las en zei dat ze er niets aan vond, aan jouw rubriek!
    En ook wel een beetje omdat ik ECHT nooit iets win!
    Daarom zouden jouw onschuldige pollewietekes mij ECHT wel eens mogen kiezen!

  67. Lucy zei:

    Joepie!!! Winnen is pas echt mijn ding :)

  68. Magalie zei:

    zo ne wijze vogel!

  69. luk dekeyser zei:

    Geen tieten, geen pieten, maar wat een mop met die vogel en die kop. Dolletjes!

  70. Astrid zei:

    ma alleeee, fak! Iedereen is hier zo origineel en al!
    Misschien kan ik zielig doen en zeggen dat ik in Nicaragua ben (ok,dat is niet zo zielig) en mijn pc hier gecrasht is vorige week (en ik nu in een internetcafé zit naast een vieze man), mijn metzurespaarcentjesgekochte reflexcamera onherroepelijk kapot is doordat ik in al mijn enthousiasme de in het water duikende pelikanen wou kieken, ik ook mijn SD-kaartje kwijt ben met 3 weken aan foto’s waarmee ik iedereen jaloers wou maken (ok, niet zo lief) en ze op de koop toe gisteren mijn 2 telefoons (geen fetisj, maar gewoon praktisch) gestolen hebben. T’is echt en echt waar! Je mag mijn mama bellen op 0494 323 999 om het haar te vragen. Ze zal je dan ook vertellen dat ik al veel diarree gehad heb ook (want dat deelt ze iedere keer op haar facebook met haar eigen vrienden).

    En wat ik ook kan zeggen om jou blij te maken, is dat ik me uitgeschreven heb op alle nieuwsbrieven voor ik vertrok (want ik ben 3 maanden weg in totaal en dan wil ik geen e-mails niet lezen en meteen deleten), maar dat niet gedaan heb voor updates van je blog. Echt en echt waar ook!

    Als ik niet win, ga ik niet wenen en de winnaars toch proficiat wensen; dat is flink!

    Daaag,

    Astrid

  71. Mathilde zei:

    Oh een super idee!
    Ik ben misschien maar 16, en momenteel compleet inspiratieloos voor een creatief berichtje, maar ik ben alleszins helemaal fan van jouw werk! Ik hou van je illustraties, teksten, zinnen, woorden,… Zo mooi en goed gevonden! En ookal ken ik je niet persoonlijk, toch vind ik u echt een sympathieke! :)
    Ik zit in Sint Lukas kunsthumaniora in Brussel en we momenteel werken we rond gedichten die we moeten illustreren. Jij kwam bij het horen van deze opdracht meteen in mijn hoofd en je bent nu mijn inspiratiebron (samen met een paar andere illustratoren omdat we niet heletijd rond dezelfde illustrator mogen werken, … Grrr die vervelende leerkrachten toch!)!
    Ik zou het super vinden om te winnen! Dan hang ik de kaartjes mooi op aan mijn inspiratiemuur en kan ik je boek, nadat ik het heb gelezen natuurlijk, in mijn beginnende (kunst)bibliotheek steken!
    Veel groetjes,

    Mathilde

  72. eva zei:

    4 words,11 letters: Can I win this? :)

  73. Mijn lief vindt u echt grappig en ik ook
    Dan kunnen we samen in uw boekje lezen en postkaartjes naar elkaar sturen haha

  74. Lynn zei:

    omdat ik NIET jarig ben, ..ECHT WAAR! :)

  75. ik kom je afwas doen als ik win
    wacht, nee
    toch niet, dan is het niet meer winnen he
    dan is het omkopen
    daar doen lieve meisjes als jij niet aan mee
    ik schrijf lieve omdat ik ervan uitga dat jij dat bent
    maar misschien heb ik geen mensenkennis
    misschien ben je wel een trut, al kan ik me dat echt niet inbeelden
    en indien wel -we zijn toch allemaal soms een trut-
    dan toch de openhartigste, eerlijkste trut die er is
    wat op zich ook schoon kan zijn -juij-

  76. Paul Van Herterijck zei:

    Winnen is leuk, maar ik ben al blij dat ik hier gepubliceerd wordt :-)

  77. Kaat zei:

    Het is te laat om origineel te zijn. Mag ik dat dus maar omzeilen? Toch minstens nog een glaasje of twee?

  78. Jochem zei:

    De vierkantswortel van drie is paprika, behalve in Chili. HAAL DE BUREN!

  79. Janneke zei:

    Zozo, wat veel reacties ineens. En dan zeggen ze in België iets over Hollanders en gratis dingen enzo ;)

  80. Kaat zei:

    Ik vind muntgleuf (muntsleuf mag ook) een fantastisch woord. En ik zou de postkaarten wel graag hebben!

  81. azerton zei:

    Count me in :-)

  82. Eline zei:

    Hoera voor pakjes! Tijdens deze eenzame examenperiode zorgen alle geschenkjes die ik met de feestdagen kreeg en die staan uitgestald aan mijn bureau ervoor dat ik mij toch nog wat verbonden voel met de buitenwereld :).

  83. inge zei:

    ikke!!

  84. Thanee zei:

    IKWILdatpakje !

  85. Altijd proberen om de strengheid te omzeilen, met een kopstoot bijvoorbeeld.
    Of door het versturen van een wenskaart met vogel, omdat een wenskaart in de brievenbus vinden altijd een beetje feest is. En ja, wie krijgt er nu niet graag pakjes…

  86. Ik had vroeger op mijn kamer twee tekeningen van die vogeltjes van Billie & Bollie. De jouwe zou er zoooo goed bijhangen!!

  87. Koen zei:

    Al die mensen die teleurgesteld gaan zijn als ik dat pakje win! Moeha!

  88. BOEM sla je slag

    win een vogel
    op een dag

    kleef hem op wat briefpapier
    verstuur het vrolijk verendier

    naar je oma naar je lief
    naar je tante in tenerife

    BOEM op een dag

  89. Karen zei:

    Give away’s zijn écht mijn ding!

  90. Ludwine Van Asscje zei:

    Ik zou zo graag zo’n pakketje winnen: omdat het de 21st januari mijn verjaardag is én omdat ik kerstkaarstjes van je kocht (ja,, ik ben niet vies van een beetje chantage :-))

  91. Ann zei:

    Choeeesmieeeee plieeeeeeees

  92. marbelfriend zei:

    Zelfs mijn schoonvader vindt u cool!

  93. Oh oe oe oe *vinger in de lucht*
    Pick me! Pick me! Pick me!

  94. Fresco zei:

    ’t Is niet voor mij maar voor iemand die zich niet goed voelt, allez ja ziek is, allez ja kanker en al, gisteren ook een been afgezet en zijn huis is met kerstmis afgebrand en zijn lief heeft hem laten zitten en is met al zijn geld weg en in het kliniek kreeg hij ook nog een voedselvergiftiging. ’ t Zou hem veel plezier doen, zo’n pakket :-)

  95. Anaïs zei:

    Woopie, me want :-)

  96. Eva Anna zei:

    Ik zou het fijn vinden om dit te winnen, maar ik ben niet zo iemand die snel iets wint. Dus laten we veronderstellen dat dat deze keer niet anders is. Creativiteit komt bij mij niet op bevel, jammer genoeg, en zeker niet in de blok. Wel even gebruik maken om enkele dingen te melden die u waarschijnlijk al miljarden keren gehoord hebt. En je weet immers nooit of een onschuldige muisklik mijn bericht treft om de prijs te winnen -hoophoophoop-

    1. Die trui op de foto van ‘Gordijnen tekenen’ is er eentje waar ik allang naar opzoek ben! Koopadresjes zeeeuur welkom :-)
    2. U bent geweldig in wat u doet
    3. Ik ben een naamgenoot, handjes in de lucht! En ik vind onze naam simply: http://www.youtube.com/watch?v=UPphDSc6ZEE
    4. Het zou een verhoogde bloeddruk geven om een tekening of een Eva’s gedacht te zien met een idee van mij in, al vrees ik dat de origineelste thema’s die nu in mijn hoofd oppoppen de volgende zijn. Again -hoophoophoop- :
    Ik kan niet met mijn kin aan mijn elleboog maar probeer het toch uit verveling en in de hoop ooit in het Guiness Book of Records te komen.
    Een bui hebben à la ‘Het leven is zo mooi!’ waarna je iets meemaakt waardoor je het plots minder mooi vindt, zoals in hondenpoep stappen of een computer die niet werkt of op Facebook uren verslijten en dan besluiten dat je leven eigenlijk saai is.
    Je Facebook verwijderen en tientallen reacties krijgen of alles wel oke is met je.
    Tijdens het blokken je bureaulamp zeer fascinerend vinden.
    Iets over een engeltje maken in de sneeuw omdat dat nu eenmaal cliché leuk is om te doen maar meteen daarna spijt hebben en een warme chocomel eisen.
    5. Dat was het zo’n beetje, doe vooral zo verder want ik kijk en lees en raak geïnspireerd met volle teugen

    Bij nader inzien dan toch nog vrij creatief geweest, een beetje zo

    Effa

  97. Astrid zei:

    En nu heb ik weer diarree! echt waar! (niet vertellen aan mijn mama plies) mss van de zenuwen o_O

  98. Tiffany De Boeck zei:

    hoera!

  99. Marg zei:

    Pakjes winnen is echt wel mijn ding.

  100. Sarah zei:

    Whoehoe! drieduizend fans… dat is even veel als drie keer duizend mensen ofwel zes keer vijfhonderd ofwel twaalf keer tweehonderdvijftig ofwel dus vierentwintig keer honderdvijfentwintig ofwel achtenveertig keer de helft van honderdvijfentwintig (maar dat is met een kommagetal, dus ik stop ermee) ofwel heel erg VEEL dus. Moest ik geen examens hebben, dan zou ik misschien wel een regenboogtaart bakken, want dat is lekker. Maar ik heb net pauze gepakt en een sneeuwman gemaakt, dus helaas platte kaas, geen taart voor jou noch voor mij.
    ps: Moest ik geen prijs winnen, niet erg hoor. Ik heb even mijn examenhart kunnen luchten, dus zelfs even hier gedachten delen doet al deugd, hihi.

  101. Britt zei:

    WINNEN. WINNEN. WINNEN. Met deze hele nuttige bijdrage: borsten <3.

  102. Niek zei:

    Ik heb Kopstoot al dus ik gun het graag iemand anders.

  103. Ateke zei:

    Geen idee wat “pollewieterkes”, laat staan de onschuldige variant ervan, eigenlijk zijn, maar hopelijk hebben ze een voorkeur voor bijna afgestudeerde Engels docenten met buttonfetish. <3

  104. Lies zei:

    Wajoo, ik wil keigraag winnen. Maar écht graag é.

  105. woesje-woesje zei:

    Mijn inspiratie is gewoonlijk beter dan dit

  106. Britta zei:

    DE MAKS! Gefeliciteerd met je 3.000 fans, op naar de volgende 3.000 ;-)

  107. Dominique zei:

    Tijd voor de grove middelen! ==> Als ik niet win, dan gooi ik elke dag, voor een jaar lang, een onschuldige volle pot Nutella kapot op de koer. Krankzinnig? Reken maar van yes baby!

  108. Io Cooman zei:

    give-away’s winnen is ECHT MIJN DING!

  109. Ik doe mee! Count me in! En nu … fingers crossed!
    Liefs Eva

  110. Give-away’s winnen is niet mijn ding. (want ik win nooit iets). Maar dat geeft niet want ik kan ook gewoon je tekeningen bekijken op je blog. En die tekeningen maken mij altijd wat vrolijk.

  111. Eva zei:

    O ja, even iets rechtzetten. Dat ik nooit iets win is geen pessimisme, integendeel. Ik hecht weinig belang aan materiële dingen, ik zou niet weten wat ik met allerlei spullen moest aanvangen, dus maar goed dat ik nooit iets win…
    (Ik lieg trouwens want ik heb ooit toen ik nog maar 1 cijfer als leeftijd had een T-shirt van Ketnet gewonnen met een ballonwedstrijd. Mijn ballon was helemaal tot in Westende geraakt. En dat stond ook nog eens in de streekkrant, fier dat ik was!)
    Tenzij, ho maar tenzij, ze een ziel hebben. En dat pakketje heeft toch wel een ziel. Ai. Dat komt misschien een beetje slijmerig over. Maar het is wel de waarheid, de echte geelgroene slijmerige waarheid. Ik hoop dan ook dat de winnaars (en ik zag al veel potentiële winnaars, meer dan honderd, zucht) het met eerbied zullen behandelen. Ik zou dat doen. Heel erg plechtig beloofd:-)

  112. Valsspeler zei:

    hihihihihihi, ik denk dat ik het langste berichtje heb.
    Veronderstel dat de reactielijst één meter lang is dan heb ik ongeveer 1/10de kans om te winnen!

    :D

  113. Valsspeler zei:

    Oeps
    Jammer dat dit reactieberichtje geen enters kent!

    hahaha domme valsspeler!!

  114. Leentje zei:

    ik zou graag winnen, gewoon omdat ik graag dinges krijg toegestuurd met de post :) dus al is het maar een grote envelop met een A4 blad in waarop uwe naam staat, da zou mij al mega blij maken!
    (en moest ge het u afvragen: JA ik ben ne zotten internetkoper en JA ik heb zo al veel miskopen gehad)

    WOOP WOOP moge de beste winnen! :)

  115. Naar hier sturen misschien?
    Nieuwe kunst in huis nodig.

  116. tineke zei:

    Zoveel hebberige mensen zeg, amai!

  117. Ik ben eigenlijk nog maar net fan geworden op de facebookpagina en dan bots ik hier meteen al op de give-away…
    Eigenlijk verdien ik het dus niet, maar ‘k wil toch een poging wagen omdat het er echt heel leuk uit ziet :-)
    Nog veel extra fans en zo gewenst ^^

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 6.333 andere volgers

